fredag 29 augusti 2008

it wasn't just a walk in the park for us

Vi börjar Fredagen med en underbar låt som jag har fallit pladask för. Inte bara att låten är härlig, dessutom är texten riktigt smart och hur fin som helst.

Som sagt, fredag idag, älskade fredagar! Haft ett väldigt rörigt schema idag med ett superlångt hål i mitten. Haha, känner att jag inte kommer gilla den håltimmen om nåågra veckor när man vant sig vid allt, men idag gick det bra.

Dessutom är vädret helt underbart ute nu, snart ska jag springa ner och beställa hem pizzor och sen finns det olika alternativ för kvällen. Hur som helst var jag och Natalie nere på stationen innan och mötte Martin när han kom med sitt tåg. Det var ett kärt återseende, det första han sa när han såg oss var "Och här står mina två favorittjejer och tar emot mig"! Vilken charmnisse va :)

Besvikelser och förväntnignar som inte levs upp till är hemskt! JAG HATAR DET!

Inga kommentarer: