onsdag 27 augusti 2008

Luften lukar regn

Precis som igår är vädret inte direkt solstårlar och varma vindar. Små läskiga regndroppar som slår i ansiktet är vad man möts av när man kommer utanför dörren. Idag slutade vi runt tvåtiden redan och sen hade jag min sång. Vårt schema är inte alls så dåligt som vi tjatade om i början, tvärtom är tiderna riktigt slappa. Sen har jag idag haft min första lektion i Italienska också, på en av stadens andra skolor. Lite tröttsamt att knalla dit flera gånger i veckan , det som är roligt är att jag där går 4/5 delar av munken-gänget. Idag när jag kom dit sitter Maria och vinker från en trappa längre upp, men innan jag hinner dit springer Emma och tar tag i mig, värsta påhoppet! Sen kommer Malin och Natalie skuttandes längs korridoren. Så som sagt, 5 gänet får en snabbträff då och då.

Hoppas Lovisa ska börja italienskan också, vore hur kul som helst :)

Nu ska jag fixa matteläxan, äta något för min mage kurrar och sen göra några ärenden på staden.

You'll hear from me later!

(vill ni se en sjukt rolig film? Kolla in Malins blogg, älskar den dansen, hahah)

Inga kommentarer: