lördag 6 september 2008

God morning with the beauty of a Saturday





Igår kväll kände jag mig nästintill sjuk när jag låg inrullad i en filt och tittade på pirates of the caribbean. Mådde ännu sämre med att frysa och illamående när jag slocknade vid 1, men idag känns det mycket bättre. Tänk vad en god natts sömn kan göra! Sen jag såg pirates förra gången kommer jag ihåg den som mycket längre, men den är i alla fall fortfarande lika bra. Det är sådana filmer som man fattar bättre när man sett dom några gånger, efter ett tag faller alla små detaljer på plats.
Om en timme tar jag plats i frisörstolen, mina toppar ska bort, men mycket mer kommer dom nog inte få klippa av. Senaste besöken hos frisören har jag färgat håret, klippt nya luggar och så vidare, men inte idag, nu ska det bara få vara. Efter det kanske det blir lite massage, för min förbannade rygg gör ont! Och på det kanske att luncha med några på stan, men det får vi se hur det blir med det också. I eftermiddag blir det tårtkalas med lite gäster och ikväll finns lite olika alternativ. Är lite sugen på båda, och eftersom jag inte kände mig helt kry igår får vi väl se hur pigg jag är. Känns bra att ha lite planer i alla fall. Kommer nog bli roligt hur det än blir :)

Nu ska jag njuta av min lördag, skolan ska jag försöka att inte ge en enda tanke.



XoXo

Inga kommentarer: