onsdag 10 september 2008

Idag hade vi uppföljningen på DDD, Don't drink and drive, i skolan. Så kallad uppllevelsedag. Först berättade dom lite om att det faktiskt är mer alkohol i en del saker än man kan tro, och att det tar längre tid att gå ur kroppen än vad många vet. Sen fick dom som ville också prova en krocksläde, där man fick känna hur det var att krocka i 7 km/h, och en bil som vältes uppochner, och sedan skulle man försöka ta sig ut.

Men skönt nog slutade vi redan halv två idag och jag gick direkt hem och la mig i soffan. Och somnade! Otroligt skönt, men hatar när man vaknar sen, jag känner mig alltid helt förvirrad då. Har också fått lite plugg gjort och ikväll har jag kollat och skrattat åt Idol, och nu "Vem kan slå Filip och Fredrik", hur kul som helst =D

När jag tittade ut genom fönstret i eftermiddags insåg jag att hösten har kommit på riktigt. Det syns lite på ljuset. Lite mysigt och grått på något vis.

Ha det fint, puss

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Kusin! Jag saknar dig också!