torsdag 18 september 2008

In the end the real friends will be right by your side

När man har en sprittande känsla i magen, som får dig att känna alldeles glad och härlig, varför ska det alltid komma något annat att blanda sig i? Blir det någonsin precis perfekt?


Min förkylning verkar inte vilja ge med sig alls, men man börjar ju vänja sig vid det här laget nästan. Skolan den här veckan har faktiskt varit ganska så slapp :) I alla fall schemat. Slutat runt två varje dag och det är absolut inte fy skam. Imorgon är det äntligen fredag ocskå, vilket känns underbart skönt. Fredag denna vecka innebär också att Lovisa fyller år. Blir lite mysfika hemma hos mig på hålet och på Lördag blir det att gå ut och äta lite. Ska bli jättekul och mysigt :) Bokade nyss bord!

Strax borde jag väl sätta mig och plugga, bara för att stuva av lite och ha mindre på planeringen nästa vecka.

Imorgon får vi se vad som händer, har lite småplaner så får se vart allt tar vägen. Ska hur som helst försöka hinna möblera om lite i mitt rum, hoppas på bättre resultat än idag.

Jag fick precis ett sug efter en stor mysig tröja, det vill jag verkligen ha en nu till vinterns mörka och kalla dagar. Har letat efter lite gula plagg hela sommaren men inte hittat något som jag känt varit rätt, men en stor lite brandkul myströja vore ju faktiskt inte fel. Nu på hösten blir alla kläder så murriga och mörka så lite färg på tillvaron är ju aldrig fel :)

Fick veta en mycket rolig sak idag, ska diskutera med Natalie och se om vi kommer på något :)


Inga kommentarer: