måndag 1 september 2008


Och så var det Måndag igen. Började med IV på morgonen, så nu vet jag hur jag hittar till salen på ljunkan och idag fixade jag till mönstret till min kjol. Haha, vi får se hur resultatet blir, men förhoppningsvis lika bra som bilden i mitt huvud. Sen hade jag två sköna håltimmar, åt lite mat hemma och köpte en jättefin flanellskjorta på Bikbok innan Emma och jag gick mot svenskan. Och så efter en timmes lektion hade vi slutat för dagen, SKÖNT! Jag kommer inte ha svårt att vänja mig vid lata måndagar.


Nu ska jag äta lite, gå till jobbet och sen träna om jag orkar.




Tace Care :)

1 kommentar:

Anonym sa...

haha, angående att jag aldrig kommenterar mer har jag inget till mitt försvar. men att vara positiv kan aldirg vara fel! :D

(jag ska bli bättre på att skriva såkallade åsikter, i promise!)

Olivia